POLITYKA PRYWATNOŚCI - ndt.pl

pohl & pohl
Przejdź do treści
POLITYKA PRYWATNOŚCI POHL & POHL SP. Z O.O.
Polityka prywatności przedstawia sposób, w jaki pohl & pohl sp. z o.o. używa i chroni dane personalne swoich Klientów.
Aby móc świadczyć niezbędne usługi musimy zbierać następujące dane:
ᛜ informacje kontaktowe, np.: adres, adres e-mail i numery telefonów
ᛜ numer identyfikacji podatkowej (NIP)
Jesteśmy zaangażowani w to, by zapewnić każdemu Klientowi bezpieczeństwo ich danych osobowych, a zebrane dane będą używane tylko i wyłącznie w zgodzie z tym oświadczeniem. Istnieje możliwość, że z biegiem czasu dojdzie do zaktualizowania tej strony wraz z jej zasadami. Z tego powodu zachęcamy Państwa do zaglądania tu od czasu do czasu w celu upewnienia się, że ze wszystkich zmian jesteście zadowoleni. Potrzebujemy danych informacji, by móc lepiej zrozumieć potrzeby naszych Klientów i dostarczyć jak najlepsze usługi.
Konkretne powody dla których potrzebujemy danych
ᛜ w celu poprawienia naszych produktów i jakości usług
ᛜ aby od czasu do czasu przesyłać Klientom wiadomości e-mail na wskazane adresy, w których poruszymy kwestię nowych ofert, usług i promocji
ᛜ aby co jakiś czas użyć informacji o naszych Klientach dla potrzeb badania rynku kontaktując się poprzez e-mail, telefon, fax, czy pocztę.
Zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), jako nasi Klienci, macie Państwo szereg praw, w związku z udostępnianiem swoich danych personalnych. Dostarczanie informacji jest dobrowolne a nam posłużą one by usprawnić usługi jakie świadczymy.
Jeśli użyjemy danych naszych Klientów do celów sprzedażowych i/lub marketingowych a zostanie to przyjęte z dezaprobatą - to będziemy zmuszeni do zaprzestania, i tak też się stanie. W każdym momencie możemy zostać poproszeni o udostępnienie, korektę lub usunięcie danych na prośbę Klienta jak i zaprzestanie przetwarzania i przenoszenia danych. W związku z tym Klienci w każdym możliwym momencie mogą zrezygnować z przyszłych kontaktów ze strony pohl & pohl sp. z o.o. - a my tę prośbę musimy spełnić.
Każdy Klient ma prawo zażądać abyśmy
ᛜ zmienili i/lub poprawili ewentualne pomyłki w danych
ᛜ usunęli wszelkie informacje o danym Kliencie jeśli zajdzie taka potrzeba
ᛜ potraktowali poważnie wszelkie spostrzeżenia i/lub obawy na temat tego jak używamy danych naszych Klientów
Jeśli Państwa zdaniem, nie stosujemy się w stopniu adekwatnym do przedstawionej polityki prywatności, prosimy o natychmiastowy kontakt na adres e-mail: post@ndt.pl
Inne dane jakie zbieramy
Imiona, nazwiska, nazwy firm etc.
Używanie danych naszych Klientów
ᛜ Dane utrzymywane w naszym systemie są do wglądu tylko i wyłącznie przez księgową i na ew. prośbę Urzędu Skarbowego
ᛜ Dla prowadzenia dokumentacji wewnątrz spółki
Czas utrzymywania danych naszych Klientów
Generalnie wszelkie informacje na temat naszych Klientów będą przetrzymywane przez okres pięciu lat od daty ostatniego zakupu przez danego Klienta w zgodzie ze wszystkimi prawnymi wymogami.
Sposób w jaki zapewniamy dokładność i adekwatność danych naszych Klientów
Większość informacji, jakie posiadamy pochodzą bezpośrednio od naszych Klientów co powoduje, że potencjalni Klienci sami odpowiadają za to, jakie dane nam przekażą i jak dokładne one będą. Wszelkie dane, które okażą się niedokładnie, a owe błędy wychwycone przez nas, czy przez Klientów – zostaną natychmiastowo poprawione.
Inne prawa naszych Klientów
Udostępnienie informacje o tym jakie informacje posiadamy o danym Kliencie, o ile dotyczy.
Treści z innych stron internetowych
Pewne treści znajdujące się na naszej stronie, np. linki do filmów wideo, obrazów, zdjęć czy też artykułów spowodują, że potencjalny gość na naszej stronie akceptuje zasady, jakie panują na docelowych stronach, które udostępniły owe materiały. Zewnętrzne strony mogą zbierać informacje o Was i monitorować Waszą działalność, jeśli macie założone konto i jesteście zalogowani na tej stronie.
Wnioski i żądania
Jeśli mieliby Państwo jakieś wątpliwości bądź żądania, prosimy o kontakt na adres e-mail: post@ndt.pl, aczkolwiek zostawiamy sobie prawo do odmowy lub naliczenia opłat za wnioski, które okazałyby się nieuzasadnione i/lub nadmierne. Jeśli doszłoby do odmowy z naszej strony musimy przedstawić Państwu powody, dla których doszło do odmowy. Mamy na to miesiąc od czasu wpłynięcia wniosku. Jeśli byliby Państwo niezadowoleni z naszej decyzji to mają Państwo prawo do złożenia skargi do odpowiedniego organu nadzorczego.
pohl & pohl sp. z o.o. zobowiązuje się do
niesprzedawania, nierozprowadzania i niewypożyczania żadnych danych personalnych stronom trzecim w sytuacji, gdy nie jesteśmy do tego upoważnieni przez prawo, czy Waszą zgodę.
Racibórz, 25/05/2018, aktualizacja 05/01/2024
© 1990-2024 pohl & pohl
Wróć do spisu treści